1 månad kvar till jul!

Hej! Ja en månad kvar till jul & i år ska vi vara hemma! Min pappa, hans fru & mina bröder kommer hit på julafton! Ska bli trevligt! :) idag håller jag på & städar.. Noel satt i soffan & kikade på bompa, jag höll på & klippa & rensa mina blommor bredvid honom, helt plötsligt svarade han inte mig.. Plutten hade somnat! ;) så jag bar upp honom till hans säng & så dammsög jag hela undervåningen. Ska moppa golven & ta stora badrummet nu strax..

Känner mig låg idag med.. Är så ap trött på vissa saker.. Vissa människor oxå.. Uj uj jag är verkligen i en djup svacka just nu känner jag.. Det blir ju inte bättre av att min lur är paj & jag inte kan ringa eller prata i den över huvudtaget.. Jag vill inte lämna in den förrän jag tömt den på alla kort utifall det är nåt som tas bort när den lagas. Gör att tömma den på kort måste jag ha dator & den är inlämnad.. Har inte blivit av att vi hämtat den för Martin lämnade in den i Uppsala.. Vi ska dit på söndag, kanskevi kan hämta den då.. Hoppas!

Jag känner mig ensam & ledsen.. Ska fortsätta städa & tänka på annat för ett tag.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får låna Martins lur om du vill ringa o spy ur dig lite. Jag finns här det vet du.

Sen gör det här jäkla gråa trista skitvädret inte att man känner sig direkt lycklig och harmonisk. Lite snö till advent hade inte skadat.

Hoppas du får iordning på telefonen snart. Har du beställt nytt simkort så du kan använda din gamla? Det borde de kunna skicka hem på bara nån dag.



Puss o kram!

2011-11-24 @ 23:48:23
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0