Dagis kollage!

Hejsan! Har setat en del av denna kväll & kikat ut kort som jag ska ha till Noels dagis kollage som jag ska fixa med, bilder på oss i familjen & farmor/farfar, mormor & morfar/Lena.. tänkte om man skulle ta bilder på farbröder & morbröder oxå & deras respektive & alla kusiner.. men då lär han ha mer än två blad pojken.. ;) Så vi skippar det.. det är ju trots allt våra päron han träffar mest.. ska bli roligt iaf! Älskar att klippa & greja. :D Nu har jag valt ut alla kort iaf, så imorgon ska jag skicka iväg dom på framkallning. :)

I förrgår gjorde jag & Lina en kalender för nästa år, vi har alltid en sån med bilder i.. roligt även det! :)

Jag är trött.. ska egentligen inte klaga, men det svider bra i ögonen vid denna tid.. fullt ös från 5.30, klart man blir slut i kroppen!

Har en toppenhelg framför oss, hoppas bara Martin slipper rycka ut & ploga! ;)

Nu ska jag sparka upp Martin ur soffan & borsta nötterna.. Imorgon är det en ny dag på jobb, skola & dagis.. får se om vi gör ikea på kvällen eller ej.. Har en ide om förvaring i hallen.. får se om jag får med mig mannen i hushållet.. ;)

Tjingeling alla glada! :) Natti natti!! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tror tyvärr inte vi får nån snö i helgen. Verkar inte så på vädersidorna. Vore så skönt med lite ljus och så slipper barnen förstöra sina vinterkläder i geggan ute. Framförallt vore det kul för barnen. Får han inte väldigt bra betalt om han har snöjour eller ingår det redan i lönen?



Härligt att ni haft en bra morgon. Min 6-åring... Suck säger jag bara!



Kram o ha en underbar dag!

2011-12-01 @ 09:38:52
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0