Delad tur!

Ja en delad tur har jag i dag.. Har rast fram till 16, sen ska jag jobba till 20.30.. Det suger verkligen! Jag förlorar jätte mycket tid med min familj! Jag åker ju inte hem 5 mil tur & retur. Idag är jag billös då Martin & barnen körde in mig imorse. För att dom ska slippa vara låsta hemma medans jag jobbar. Urk! Vill avskaffa delade turer.. Onödiga & bara ett irritation moment för min del..

Jag brukar på min delade tur gå ut & gå i lite mer än en timme. Sen käka lite mellis för att sen lägga mig här & vila.. Ja här jag ligger nu.. I ett vilorum på jobbet. Men idag regnade det. Jag & Åsa åkte en sväng till hälla & hon shoppade lite, själv åkte jag ifrån min plånbok.. Lika bra kanske? ;)

I fredags var jag på after work med några jobbarkompisar.. Jag drack alldeles för mycket & mådde så himla dåligt dagen efter!! Men vi hade grymt roligt, men nu dröjer det länge innan jag festar igen! ;)

Nä om man ska göra sig redo för en jobb kväll då då.. Vill hem & mysa med mina tre hjärtan!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja. Delade turer borde verkligen avskaffas. Eller så borde man få extra ledigt för besväret. Bor man nära är det ju en annan femma liksom men ändå.



Du måste festa med mig sen i alla fall. Tror dock det dröjer till mars/april då jag förmodligen dragit ner på amningen. :)



Ses på torsdag. Kramis!

2011-11-21 @ 09:01:31
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0