Hujedamej!

Hejsan! Ja alltså.. Jag känner mig så konstig.. PMS utan mens.. Spiralen kan ju ta bort mensen & så, men jag har fortfarande PMS besvär & känner mig allmänt låg, lätt att börja grina & det känns som allt går emot mig! Surt! Blä!

Jag har tappat sug & ork när det gäller träning & äta rätt.. Tycker det tar emot & jag verkligen tvingar mig till långpromenader & jogging.. Maten blir jag grå hårig på.. kan inte ens tänka på det.. Huva.. Snacka om att jag är i en svacka & jag önskar verkligen att jag snart får komma upp ur den..

Skulle behöva lite fler timmar på dynget.. Jag jobbar 75 %, visst fine.. Men det är så mycket mer som ska ske.. Som man ska ordna med & som man ska hinna med! Jag känner mig ständigt stressad.. Ont i magen & bröstet & irriterad av & till.. Usch!

Jag känner att tiden med mina barn bara rinner iväg! Dom blir så stora så fort & helt plötsligt kan Noel allt själv (enligt honom alltså) & Lina vill bli avsläppt vid dörren till skolan.. Men det gör jag inte. Jag följer med henne in så jag ser att hon hamnar rätt, jag vet att hon skulle klara sig att få in själv. Men då förlorar jag 5 minuter med henne & hon är ju min lilla tjej fortfarande.. <3

Noel har bytt avdelning på dagis, inget jag vill gå in på ner här, men vi är nöjda & Noel oxå! Men jag undrar vart har min bebis tagit vägen? Han pratar, mer & mer förstår man, fast han är den killen som gör sig förstådd ganska bra genom att peka & låta. ;) men mer ord kommer & han är så himla smart! Min fina killen Jansson!! <3

Vi har bytt bil.. Är så nöjda & glada över vår nya familjemedlem! Martin har köpt en golf som han har som pendlingsbil, & den andra pärlan är en vw passat! Jag älskar den! Bilder kommer!

Nu har jag spytt galla över bloggen & det känns lite bättre nu, ska ta & dra till tvättstugan nu.. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0