På tu man hand!

Tjoho! Äntligen är det torsdag, äntligen är det dags för ett helt dygn ensam med mannen i mitt liv & kidsen är hemma med mormor! Alla är nöjda & glada! Lina har haft countdown till mormor kommer & när jag frågade Noel i morse om vem som kommer idag så sträckte han upp armarna i luften & utbrast: "Momo Momo" Aa hon är poppis min mamma. ;)

Vi är iaf på väg nu, känns så himla kul & roligt att göra nåt med min älskling & se roxette som alltid har vart lite av mina idoler & deras låtar jag mimade till i hopprepet framför spegeln när jag var mindre! Lyssnar även när jag är själv i bilen & sjunger i högan sky. ;D

Ja det var en bra (läs bäst) överraskning av min Martin! Sen att vi ska sova på hotell & köra en barrunda är ju bara en bonus! :D Är så glad att mamma bytte arbetsdag & donade för att kunna passa kidsen! Så snällt av henne!

Nu måste jag kika upp från luren innan jag spyr.. ;) Ha en bra dag alla! Tjingeling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0