Så fruktansvärt!!

Idag var en bra start på dagen! En bra morgon, allt med barnen flöt på, allt kändes så där jättebra när jag satte mig i bilen & körde mot jobbet.. ni vet en sån dag som det inte var nåt kiv & inget bråk på morgonen.. älskar såna mornar! Gräddet på moset var när jag kom till jobbet med god marginal & såg Åsa's bil, trodde hon var kvar på Gotland, då hon tillbringat helgen där & vart "inblåst".. men hon hade kommit hem & ingen vart gladare än jag!

Vi satt & delade upp jobben, när chefen kom fram till oss & berättade en frusktansvärt hemsk nyhet! Hon berättade att vår arbetskamrat hade avlidit & förlorat kampen mot sin cancer.. hela världen stannade & vi satt bara & stirrade.. Varför?! Hon, den glada, försynta tjejen.. Hon som har man & två barn & inte ens är 50 år.. det är så fruktansvärt hemsk & så tragiskt!

Mina tankar går såklart till hennes familj! Lider verkligen med dom & detta är ju något som ingen av oss ska få gå igenom.. :(

Detta påminner oss ännu en gång att ta hand om varann.. att ta vara på tiden tillsammans & värdesätta varende sekund!!

Jag ska tända ett ljus för henne nu.. denna fina kvinna som nu är en vacker ängel!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch, så tragiskt.. inga ord är tillräckliga. Livet är orättvist ibland..

2011-11-30 @ 10:31:59
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Fruktansvärt :( Hur klarar man av att arbeta efter ett sånt besked?! Hoppas ni har stöd i varandra. Kraam!!

2011-11-30 @ 20:45:15
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0