Super trött!

Morrn! Omg va trött jag är.. Jag är sååå himla trött! Det är inte ok att längta till kvällen då man får gå & sova igen! Brukar aldrig känns så här! Jag vet att det blir bättre! Men just nu, fy bubblan! Jobbar iaf bara till 12.30 idag! Sen blir det 2 varv i bjuris spåret för att sen åka & hämta hem mina älskade ögonstenar! <3

Vi ska åka & kika på ny bil idag.. Måste verkligen ha en till bil nu när Martin börjat sitt nya jobb! Men en sak är så underbart, bussarna ska börja gå igen här igenom! Tjoho!

Imorgon ska jag på after work med jobbet, ska bli så otroligt roligt! Tur det fortfarande går bussar hem på kvällen!! :D sen igår hade vi ett samtal som var välbehövligt & vi känner oss lättare i kropp & själ! 2 saker som gör min dag! :)

Färdigsvammlat för min del.. Dags att klä på barnen som sitter & kikar på Nicke nyfiken! ;)

Kommentarer
Postat av: Lena - mamma till Ian

Åh va härligt att ni har pratat om saker och ting. Det behövs verkligen att ventilera annars mår man inte bra. Det låter som att du och Martin haft en svacka, men efter en svacka kommer man alltid upp och är starkare.



En stor kram till dig!

2011-11-17 @ 07:37:51
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Josefin

ÄNTLIGEN kan jag läsa din blogg igen! Vår förra dator krånglade så att så fort jag gick in på din blogg hackade det något fruktansvärt... men NU går det igen :) Vad fin du är i nya frissan förresten, skitsnyggt!

2011-11-17 @ 10:10:20
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0