Tjoho!

Hejsan hej! Äntligen.. ja äntligen har jag datorn hemma igen hel & frisk är han & det kostade, men det äör det helt klart värt.. han är frisk igen! :D Jippi!! :D

Nu kan jag alltså börja blogga igen på heltid.. ;) Iaf oftare än vad jag gjorde innan, & det tycker jag verkar bra för framtiden.. :D hehe! Liite drygt att sitta med iPhonen & blogga, kortare inlägg, ja visst, men nu kan jag ju blogga massa mera & mera bilder kan jag visa er! :D

Tänkte slänga in lite bilder på vad vi har gjort, eller om man säger så här, favoriter!

    

  

Kräftskiva hemma hos pappa i somras, hade fruktansvärt roligt! Var nykter & körde hem senare på kvällen. Vilken mysig kväll & massa glada skratt! :D Gillas!!

  

Barnen har ju såklart fyllt år oxå! Helt underbara födelsedagar som har firats av släkt & vänner! :)


 

Haft en spansk afton med våra fina vänner Anki & Daniel & deras kottar! dom kom hit, vi lagade tapas, drack rödvin & hade helt otroligt trevligt! Dom sov över & åkte hem efter lunch dagen efter,. såna kvällar man lever på länge! :)

Ja mitt mobila bredband tar ett tag på sig att ladda ner bilder & så, så detta får vara nu.. kommer kanske med en & annan höjdpunkt snart igen! :) Håll ut! ;)

Nu ska jag ta & duscha & gå & sova.. det är en del som ska klaffa på morgonen nu för tiden.. & att man själv är ganska utvilad skadar ju såklart inte.. hehe! Börjar lämna Noel kl 6.45 på dagis, sen Lina på skolan direkt efter.. kl 7 sitter jag i bilen & kör mot jobbet.. är där ca 7.20-7.25.. Behöver jag säga att jag skulle vilja ha ett jobb i närheten här.. ;) Men det funkar.. än sålänge! Martin jobbar ju i enköping, så!

I helgen kommer snön gott folk, & Martin har jouren, vinterberedskap.. Hoppas han slipper jobba ihjäl sig! Men jag vill ha snö.. ;)

God natt folket! See you!! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt. Ser fram emot fler inlägg från dig. :)

2011-11-29 @ 13:03:43
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0