Fullmåne..

Ja inatt har mina barn vart så oroliga.. När Noel äntligen somnade om & så även jag efter mycket om & men så vaknade Lina & kom in till mig.. Låg & gnällde att jag tog för stor plats i sängen.. :P sorry, jag kan ju tyvärr inte plocka av mig några kroppsdelar & hänga vid sidan om sängen.. Haha! Är trött idag. Noel sover än, Lina kollar på bompa & jag ska snart gå upp & väcka Noel, tänk att det går så bra att sova nu.. Unge! ;)

Jag jobbar 8-15 idag.. Hämta barn & sen tvättstuga kl 16.. Det kostar att ligga på topp! ;) förra måndagen hade jag gått ner till ett av mina delmål & då betydde det klippning gör min del, ja nu åker håret! ;) denna vecka stod vikten still, vilket är normalt.. Men jag har bara 7 kg kvar att gå ner, så det går ju inte ybersnabbt längre! Men jag vill vill vill komma i mål nu! Jag är less på att räkna kalorier..

Ja ja.. Ska iaf klippa mig imorgon kl 17! Tjoho! Är så nervös! :) Väcka sonen var det.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur ska du klippa dig? Jag som tycker du är så fin nu :) Blir säkert snyggt sen också.

Att du orkar räkna kalorier. Du är så duktig.



Jag har nog haft fullmåne hemma konstant de senaste nätterna. Min bebis krånglar som tusan. Värdelöst när man inte får sova ordentligt.



Nu: Bebismys! Kraam!

2011-10-12 @ 08:25:50
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0