Jobbat klart!

Hallo! Nu har jag jobbat klart denna helg & den har gått himla bra! Åsa har ju funnits tryckt vid min sida hela helgen & det känns ju himla bra! Jobbar så bra ihop & vi har riktigt roligt! :) känns så mycket roligare att jobba nu för tiden än innan jag fick Noel.. Jag känner att jag verkligen vill ge 100 % & ta hand om mina tanter & farbröder på allra bästa sätt! Tycker att det är roligt & lägger ner all min energi på jobbet & känner mig alltid nöjd efter en dag på jobbet! :) visst att ibland så känns allt pest & pina! Men så är det väl för alla att jobba? Ibland känns det bättre än andra gånger! Men för det allra mesta så är det kul att åka till jobbet, vilket känns bra! :))

Idag har jag jobbat till 16 & efter det tog jag en joggingrunda i bjuris spåret. Tog "bara" 1 varv då det skymde & jag tycker det är läskigt. ;) känns bra iaf & jag hade ett bra tempo & stannade inte! :D var såå anfådd & svettig när jag kom till bilen igen. ;)

Nu ska jag ta en dusch, jobbar kväll mån, tis & ons.. Sen ska jag & Martin ha egentid tors & fred! :D

Tjing tjing!!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0