Långledig!

Hej hej! Nu är jag ledig i 3 dagar & det gör mig verkligen ingenting! Imorgon är kidsen såklart hemma med mig & vi har inget planerat förrän pappan kommer hem, han slutar tidigare så vi ska åka till fyrishov & bada & ha fredagsmys där! Ska bli super roligt! :D kan jag även passa på att simma några längder! ;) var längesen jag simmade så jag är sugen på det nu! :)

Nu har vi nyss kikat på Robinson & jag gillar det i år! Hjalmtyr åkte ut ikväll vilket jag tycker va trist. Han va ju en färgklick i tävlingen, som han själv sa! Men men.. Jag gillar många i år, än så länge ;)

På lördag ska Anki, Daniel, Neo & Eira komma hit på en spansk afton! Ska bli såå roligt & dom ska även sova kvar, vilket gillas såå mycket! Älskar att ha gäster!! :)) det blir tapas & rödvin, vääldigt trevligt! :D

Ska skutta in i duschen nu, & vet ni vad, jag saknar våra älsklingar från Gotland! Blir alldeles tårögd när jag tänker på dom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0