Velar...

Jag är i valet & kvalet.. Jag känner att jag måste göra nåt åt min livssituation ganska omgående!! Men jag vet inte hur & på vilket sätt & vilka vägar jag ska ta?! Jag tänker så det knakar.. Hoppas att alla bitar faller på plats snart iaf! Detta får mig att må ganska pyton.. :( saknar min man.. Vill ligga sked & gråta lite! Min fina älskling! Saknar barnen, men jobbet kallar om en liten stund & jag får åka hem & pussa dom god natt innan dom ska sova!!

Jag saknar en vän, som kan komma över på en fika, spontant så där..

Jaja.. Helgen var iaf toppen & jag ville inte att den skulle ta slut! Hade superkul med våra fina vänner i lördags! Det lever vi länge på! Tack för att ni kom! <3
Ja.. Ska göra mig iordning.. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0