Magsjuka?

Herrejisses vad trött jag är på dessa sjukdomar nu. Noel hostar inte alls lika mycket längre, skönt! MEN igår bajsade han löst några gånger, tänkte att han hade ätit fiberberikad havregrynsgröt & det var därför.. Vid middagen så började han tokspy, tänkte även där att han bara har en massa slem som måste komma upp. Han äter en smörgås & dricker lite te innan han går & lägger sig.. Vaknar efter ett tag, hostar till & spyr ner sig & sängen.. fortfarande tänkte vi på slem.. Han sov hela nagtten, utan en enda hostattack!

Imorse vaknade jag & kidsen vid 7.30, skönt! Noel sätterigång att bajsa  det stinker verkligen död.. han börjar gråta & ser att var så löst & det stannade inte kvar i blöjan så att säga.. duschade & på med ny blöja, varpå han gör om samma sak igen i blöjan, på med ny igen, vi äter frukost & det tar kanske en timme, så kräks han upp frukosten, nu började jag ana magsjuka.. han ville inte ha riskaka när Lina bjöd honom på det & han åt lite lunch, som inom 5 minuter låg i toaletten.. :(

Han är pigg annars.. men jag har svårt att tro att det är nåt annat än just magsjuka.. min lilla plutt!! Undrade just varifrån han kan ha fått magsjukan isf.. misstänker en granne som tvättade innan oss & jag tror hennes barn var magsjuka då.. men men.. sjuk är han iaf.. min lilla plutt! :(

Jag hållerpå i tvättstugan som en galning just nu.. ska dit igen snart.. sen ska jag betala räkningar!

Hoppas ni får en fin fredag, här är vädret på topp! :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lider med stackars Nonne. Hoppas han får vara frisk länge när han kvicknar på sig. Kan tycka han haft nog nu.



Kram på er.

2012-04-27 @ 22:52:01
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0