Träning & livet

Hualigen vilken svacka jag har befunnit mig i. När det gäller träna, livet i allmänhet & många andra saker..

Men känner att jag är på väg tillbaka, sakta, men fan så säkert! Har tränat i 3 dagar i rad nu & jag mår så himla mycket bättre av det. Har även ätit rätt & känner mig redan som en annan människa!

Jag har gått upp på heltid. Känner att det passar mig ypperligt & med mitt jobb så behöver inte barnen vara 8-9 timmar på dagis/skola/fritids alla dagar. Ofta har dom sovmorgon & vi har mysfrukost! Ibland slutar jag tidigare & ibland är dom lediga med mig! <3 dom tycker att det är superkul att vara där så jag känner mig lugn!! Det känns bra!

Jag känner att jag kan prestera 100 % på jobbet & jag trivs med det jag gör!

Jag vill bara säga till mina trogna läsare att jag stannar, ska försöka ge bloggen mer tid & nu känner jag för att skriva igen! Behövde kanske bara en break?

Tack för fina kommentarer & kul att ni tycker om att läsa det jag skriver! All kärlek till er!!

Nu sitter jag hos frisören, har sjuka pms besvär & detta gör mig gott! Kanske dyker upp en bild hur frillan vart, vem vet. ;)

På återseende! Oh tack ännu en gång för era ord! Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att du fortsätter blogga. Det gillar jag :) Man kan ju helt enkelt skriva när tid och lust faller på.

Kram på dig mim fina!

2012-04-17 @ 11:14:31
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0