Fungerande app?

Ja jag hörde eller rättare sagt så skrev Camilla att app:en funkar igen? Isf så kan man ju kanske tänka på saken iaf.. ;) vart sur, riktigt sur faktiskt när inget fungerade, kunde inte lägga in bilder eller nåt & den nya sidan på datorn är skum tycker jag allt!

På tal om datorn så tror jag att laddaren har pajjat, då den inte laddar längre.. Känns ju så där faktiskt!

Idag har vi vart i Västerås & lekt på djäkneberget med Carro & hennes kids & hennes polare med barn! Jättekul var det att träffas & snacka lite om allt & inget! :)

Nu leker Noel med sina bilar & Lina hänger framför tv:n. Ska laga mat snart, börjar bli hungrig! Linssoppa står på matlistan idag, gott!

Här är mina kids på djäkneberget idag! Mina fina, vilda barn! Älskar er villkorlöst! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0