Morgonstund!

Hej hej! Sista dagen på min ledighet! Förstår inte vart mina 5 veckor tog vägen.. :( vi har iaf haft jordens bästa sommar! Gjort saker, tagit det lugnt, renoverat sovrummet, sålt av en massa skit på loppis & kunnat åkt på kryssning för pengarna! :) ja, vi är tok nöjda! :)

Idag blir en hemma dag. Lina fick feber igår kväll & igår eftermiddag upptäckte jag ett utslag, en typ stor "prick" under hennes arm, kopplar ihop febern med pricken, ska ringa vårdcentralen, får vi se vad dom säger.

Hon sover nu iaf. Jag & Noel sitter i soffan & äter frukost & ser på Pippi på rymmen!

Vi kände igår att vi ville ha något att se framemot. Vi har blivit lovade barnvakt den 1:a helgen i september. Så igår bokade vi en kryssning, bara vi två! Ska bli otroligt mysigt! :) Längtar! :)

Jaha annars då? Det har vart fukt i min garderob & nu måste jag gå ner några kilon igen! Jag & M startade i måndags. Vill bara tillägga & understryka att vi bantar inte, utan äter rätt & tränar! :) vi vägde oss inte, utan mätte oss! Så nu så! Känns bra att jag fick med mig M oxå! Han har t o m börjat på boxning! :)

Jag köpte nya löparskor när vi var på barkarby outlet! :) testade dom igår kväll. Underbara! Mjuka & otroligt lätta! :) mycket roligare att träna då ju! Ska köpa nya kläder oxå! :) jag skriver även mat & träningsdagbok! Oxå roligt & eftersom jag vart med i viktklubb förut så vet jag ju vad jag bör äta osv! :)

Ja ja! En dag i taget! Känns bra & jag har motivation nu! :D

Här är min glada kille! Snart 3 år! Galet!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Aldrig någonsin har jag känt mig så taggad på att gå ner i vikt som nu. Bara ett problem. Jag kan inte nu :) Förmodligen därför jag intalar mig själv att jag skulle vilja. Haha!! Du/ni klarar det galant! Över semestern måste man få slappna av lite. Jag har också underbara löparskor. Nu används de dock till vardags mest. Så sköna!
Krya på Lina!!

2012-08-15 @ 11:36:15
URL: http://Camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0