Mysiga lördag!

Lördag morgon! Fick sova lite längre än vanligt, plus att jag har sovit helt ostört hela natten, det har vart en vecka av vakna barn på nätterna, jag märker då, hur galet bortskämd man är med 2 knall korkar som alltid sovit bra!
Men mycket har hänt med dagis & skol start, plus att Lina vart lite sjuker. :)

Idag då. Jag ska jobba 14-20.30. Ser inte fram emot det! Vi har sjukt mycket att göra & det går verkligen i ett! Mina trampdynor bara pulserade när jag åkte hem igår, jag vet att jag slutar snart! Men det kommer ju ff vara massa att göra för mina fina kollegor! :(

Fick btw mitt nya schema igår. Kommer jobba 7.30-15.45 & på helgen kortkväll på lördagen & dag på söndagen. Kan jag helt klart överleva! Inte en enda delad tur! Tjoho!

Nu ska vi lösa melodikrysset & sen ska jag, Martin & Noel gå en långpromenad' Lina ska vara med sin polare & hennes päron! Tänk va bra att vi har varandra! ❤ hjälper varann & fina vänner! :)

Ha en bra lördag folket!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad tråkigt att du får avsluta din tid på Resmilan så. Vet hur det var och inte mådde man bra av att stressa som en dåre. Men kämpa på. Snart är det över.
Skönt att du är nöjd med schemat. Låter som guld tider. Det är dj värd efter alla år av obekväma arbetstider.

Nu ska det snarkas. Fastnade framför Vin Diesel på tvn. Haha. Kram!

2012-08-18 @ 23:01:13
URL: http://Camorr.blogg.se
Postat av: åsa

du fattas mej redan tycker det är jobbigt när barnen flyger ur boet :=) vi ses på jobbet kramar till dej<3

2012-08-19 @ 14:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0