Usch!

En dag som bara har vart dålig.. Tårar har brunnit bakom ögonlocket, känt mig ful fet & bara allmänt blä!

På jobbet har det vart stressigt, inte kunnat gå på lunch förrän 14.. Mina fötter har gjort ont & man har känt sig otillräcklig! "/

Har som tur var jobbat med Åsa idag! Och Pia! Mina fina tjejer, som jag kommer sakna er! Kommer sakna sammanhållningen i det lilla team vi är kvar. Åsa, Pia, Gunilla, Angelica, Lena & Sarita! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta & att ha jobbat med er har vart så roligt! Ni är guld värda! ❤

Vet inte vad jag ville med detta inlägg.. Bara gnälla av mig antar jag. Vill även tacka dagis som lät Noel sova middag på eftermiddagen idag.. "/

Just det! Grannarna väggivägg har nu flyttat.. Vart så ledsen när jag kom hem idag & såg att dom var helt klara med allt! Vi bor så tätt här.. Bra grannar är A & O då.. Sorgligt är det!

Nä, tack för mig! En varm dusch & sen naturgodis framför tv:n får det bli!
Bättre dag imorgon! Då har jag semester. ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kram på dig babe! Jag finns här om du vill prata även om vi är lite dåliga på det just nu.

Verkligen tråkigt med grannarna. Hoppas de nya är lika bra
Åh ful fet och äcklig är du inte. Punkt. Kramas!!

2012-08-29 @ 07:35:08
URL: http://Camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0