Års dag!

Idag är det 1 december! I ÅTTA år har jag vart rökfri.. Helt otroligt va bäst jag är!!! :D

I ÅTTA år har även min fina morfar vart en vacker ängel! Jag lovade honom när han låg på sjukhuset med lungorna fulla av cancer, att jag skulle sluta röka, att jag hade satt 1/12 som datum! Han vart stolt, min fina underbara morfar!

När jag fick samtalet att han hade gått bort på morgonen, så hade jag inga cigg hemma.. Jag tänkte åka & köpa, men sen tänkte jag.. Neej! Hade lovat morfar & för att göra honom stolt & hedra hans minne så slutade jag!

Det var hemskt jobbigt! Tur jag hade Martin att stötta mig emot, min bästa!

Jag är rökfri & skulle aldrig kunna ta ett bloss mer i hela mitt liv.. :D

Usch nu saknar jag min morfar & min mormor otroligt mycket... ❤


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis på årsdagen. Väldigt duktigt gjort av dig där för 8 år sedan tycker jag. I synnerhet eftersom morfar somnade in samma dag. Han är säkerligen massa stolt över dig som inte utsätter dig cancerpinnarna längre. Kan du motivera Jimmy lite?

Man slutar nu aldrig att sakna sina anhöriga lite extra just på speciella dagar. Jul, födelsedagar och årsdagar.

Kram!!

2012-12-02 @ 17:23:22
URL: http://camorr.blogg.se
Postat av: Rosanna

Vad starkt gjort av dig, förstår att han blev stolt:)

Jag slutade med mina antidepressiva när min Mormor gick bort, kastade dom i papperskorgen å ville aldrig mer se dom !

2012-12-03 @ 00:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0