Dåliga dagar..

Hej! Jag har haft tunga dagar nu i några dagar.. Sorgen efter min farmor ligger tung.. Hade svårt att föreställa mig hur ledsen jag kunde bli, vet ni, jag är sååå ledsen!

Har även en människa i min närhet som bara gör mig ledsen, arg & sårad hela tiden.. Denna människa har ingen som helst respekt för vad jag (& alla andra med såklart, men det är mig hon är på, som vanligt) går igenom, denna människa skickar elaka sms till mig & nedvärderar mig som mamma & människa.. När jag ringer upp så vågar hon inte svara.. Jag känner hat gentemot henne & vill aldrig mer se människan!

Igår jobbade jag första gången efter 6 dagars ledighet, kändes bra & komma ut & tänka på lite annat.. När jag kom till jobbet fick jag en stooor kram av min vän Minna.. Hon ser på mig när jag behöver den där kramen! ❤.

Jag jobbar ikväll igen & imorgon på dagen, sen en dag ledig! :) känns ok!

Camilla! Jag behöver oxå snacka skit & bara vara. Fredag kväll!?

Nu ska jag hänga med kidsen, Martin fick åka ut på jour.. Blä!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jimmy börjar jobba på tisdag och går kväll så fredagkväll är jag ensam med Adrian. Tyvärr.
Klart att du är ledsen. Man vet aldrig hur man reagerar i sorg. Rätt vad det är ploppar något upp i hjärnan som man kanske associerar till den saknade eller ett minne bara, och så får man benen bortslagna. Det är bara att gråta ut och komma igen. Tiden läker inte alla sår men efter ett tag accepteras man och det går lättare. Men sorgen bär man med sig. Ibland lite lättare och ibland grymt tung. Så är det för mig i alla fall.

Stor kram!!

2012-12-29 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0