Min familj!!

Lina & Noel är verkligen mina solstrålar när allt känns som pest & pina just nu.. Är såå ledsen, vet ni.. Så fruktansvärt ledsen.. Har ont i magen & en knut i bröstet hela tiden, allt känns som en mardröm, vill liksom bara vakna & farmor finns igen.. Tänker på min stackars farfar & på pappa & farbror Matte.. Usch! :(

Bröt ihop totalt igår kväll.. Pratade med pappa & skulle sen dekorera vårt pepparkakshus när hela skiten rasar samman som en korthus.. Jag slår näven i huset & börjar gråta hysteriskt.. Det ska liksom behövas nåt sånt för att man ska bryta ihop.. :( Martin tröstar mig, kramar mig & torkar mina tårar, kramar mig ännu mer & tröstar med sina varma ord.. Fan va glad jag är att jag har honom!! ❤

Så min familj är ett stort stöd, Lina pratar mycket om gammelfarmor, att hon kommer sakna hennes bullar, dom var så goda. :( pluttan.. :( Noel han fattar ju inte, men när han ser mig gråta kramar han mig & säger: älsklings mamma.. Han hämtar vatten till mig & papper så jag kan torka mina tårar..

Underbara ungar, underbara man!!

För övrigt önskar jag inte denna dag fanns... Skit dag.. "/


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kramar om!! ♥

2012-12-19 @ 17:23:16
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0