Pigga igen!

Hej hej! Äntligen är vi friska igen! Jag förkyld & jävligt medtagen i en veckas tid! På torsdagen när jag hämtar lilla Noel på dagis står det på tavlan att magsjukan är där. Illamående går vi hem, kl 2 vaknar han & spyr.. Vill till lägga att jag inte sovit en blund, hostade, vart kissnödig, låg & lyssnade på Noel & Lina kom in till oss vid 1.. Ställde t o m in en hink i hans rum då jag tycket han "lät".. Modersinstinkt då jag hann in & han spydde i hinken.. Min plutt! Vi bäddade ner oss i soffan, då vid 2 jag & kidsen, Martin åkte ut på jour.. Noel sov & spydde fram till 9 typ, några bajsblöjor & en till kräka vid 13 efter några tuggor mat & julmust.. Sen var det inget mer.. Lite ont i magen & så bara..
Jag vart kass i magen på söndagskväll, var på toa några gånger, bara från ena hållet som tur är, en gång på morgonen, sen sov jag typ hela dagen igår. Martin var hemma & va med barnen som inte får gå till skola & dagis när någon är magsjuk hemma..

Idag är vi pigga! Känns helt underbart & jag känner mig som en ny människa.. Har Noel hemma idag.. Vi har haft super mysigt, var ute nästan 2 timmar i samband med lämning av syrran, hem baka 2 sorters julkakor & storstädade badrummet. Åt lunch & gick ut & lekte i snön igen i en timme. Nu leker han i sitt rum & vi väntar in resten av familjen.. Ska ner & förbereda middagen, ugnspannkaka! :P

Imorgon jobb!! Äntligen!! :) saknar mina fina kollegor! Tänk va tur jag hade som fick så fina kollegor igen! Guld värt!

Ha en fin kväll!! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt. Inga fler sjukdomar för er nu på ett bra tag hoppas jag. Kan tycka att Adrians snorande också setat i liite väl länge nu. Men allt bara jag/vi slipper kräksjukan som alla verkar berikas med nu. USCH!
Saknar dig också!!

2012-12-11 @ 22:25:41
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0