Vår Julafton 2012!

Hej hej! Vår julafton var så bra.. Vi var ute hos barnens farmor & farfar & hade det lugnt & skönt! :)

Lina vaknade 4.30, vill då poängtera att hon somnade vid 21, vaknade vid 24 & somnade om 1 timme senare.. Nervös. ;) Noel vaknade vi sju. Vi åt jul frukost, lekte lite med klapparna som tomten lagt under granen på natten, gick sen ut & lekte i snön, åkte spark & drack glögg i en snödriva. :)

Sen in & julbada & äta dopp i grytan! Dansa runt julgranen så man vart alldeles andfådd & snurrig! ;) Såg senare på Kalle & åt massa jul godis! :) Efter Kalle kom tomten, barnen gömde sig under köksbordet & var super rädda.. Noel gav sina nappar till tomten, stolt som en tupp! ;) Lina gav tomten en kram, till slut! :)

Sen var det julklapps öppning & papper överallt! :) jag & Martin brukar inte köpa till varann, men han hade köpt guld örhängen & en as fin klocka! ❤ min fina man!! Jag älskar honom såååå!

Senare vart det julmat, lek med julklappar & se lite på tv, vi packade sen in oss i bilen & åkte hem. :)

Underbar julafton!

Idag kommer pappa, Lena, Marcus & Rickard. Conny, Milla & Liam & min Farfar! Vi ska ha så mysigt! Det vet jag att min farmor vill! Hon är nog med oss,
Även fast vi inte ser henne! ❤

God Fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0