Viktiga saker här i livet!

Hej hej.. Idag känner jag mig.. Djup! Jag känner mig liksom att det kanske är dags att göra saker & ting här i livet som är viktiga för mig & min familj & sånt som man bara mår dåligt av.. Ja det ska man göra sig av med helt enkelt.. Ja för det låter ju super enkelt.. Men det är det ju absolut inte! Inte i mitt fall iaf!

Jag ska iaf försöka vara glad för allt fint jag har i mitt liv! För det är i såna här tider jag måste plocka fram allt bra & det väger ju som sagt upp mot det dåliga.

Mina barn gör ju mitt liv underbart, så det räcker ibland med att bara titta på som små liven eller krama dom & lukta dom i nacken & känna deras värme!

Min man! Kan inte med ord beskriva den kärleken han ger mig & jag känner för honom! Han stöttar mig & han skulle aldrig tillåta att jag faller.. Jag älskar honom villkorlöst! Utan hans stöttande ord & hans armar att gråta ut i så skulle jag vara som ett trasigt pussel!!

Mina svärföräldrar är människor med hjärtan av guld!

Idag ska jag in till Västerås & ha en lunchdejt med Anki. Ska bli fantastiskt roligt! Inte ofta vi ses, men när vi ses så är det som igår!

Jag är glad över mina trogna vänner! Inte är dom många men dom är äkta! ❤

Saknar dom! Camilla, Linda, Anki, Maria & Nachette!
Sen att man har börjat knyta fina kontakter i Enköping, är ju underbart! :)

Skulle vilja bo närmre min storebror & hans Linda! Min pappa & hans familj!
Men säger som pappa, vi har otroligt trevligt när vi ses!

Ringde min storebror igår & sa till honom att flytta hitåt igen, han skrattar & säger: Ja det skulle vara trevligt! :)

Så med detta menar jag, även fast det vart massa svamligt, så menar jag att istället för att jag ska älta saker som inte är värda att lägga ner energi på så ska jag tänka på dom underbara människorna jag har i mitt liv! :)


Kommentarer
Postat av: Anki

Det låter som helt rätt inställning vännen! Det svåra är ju just att gå obemärkt ifrån personer som bara insuper all energi på ett negativt sätt. Där och då finns vi som bryr oss om dig ännu närmare - alltid.
Kram

2012-12-27 @ 21:57:06
Postat av: Camilla

Saknar dig med. Hoppas vi kan ses snart. Jag skulle behöva en träff på tu man hand utan barn snart känner jag. Få prata lite skit (mycket) i lugn o ro och bara vara. Kram!!

2012-12-29 @ 08:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0