Alla hjärtans dag!

Halloj! Ja alla hjärtans dag idag.. Jag har aldrig vart a big fan of that day.. älskar att visa mina nära & kära varje dag att jag älskar dom & inte ha en speciell dag för den.. Men visst, ikväll ska Martin laga mat åt mig & honom & Jag ska steka pannkakor till barnen, med glass till. Ja det är lyx! ;P

Martin ska bjuda på alla hjärtans dag middag. Biff Tikka masala. :) Spännande! Åh sen har vi köpt en liten symbolisk grej till kidsen.. fast det gör man ju oxå jämt tycker jag.. inte ofta man handlar utan att det glider ner en & annan grej eller är det rea kan man ju inte bara låta bli, eller hur? ;)

Vi fick ett jättegulligt kort av min mamma på posten, där hon skrev att hon älskar oss alla & massa kramar till oss idag. En fin gest & barnen vart super glada. Min mormor & morfar skickade alltid kort när vi var små & ja tills dom gick bort. Tycker jag är himla gulligt! :)

Well well.. barnen leker galet bra uppe på sina rum. Noel river plac:et snart låter det som dock, men han är nöjd iaf & skrattar rått där uppe.. ;) Låter han hållas, han är ganska bra på att hjälpa till & städa så. Lina leker med barbie, hennes bästa sysselsättning, helt klart! :)

Jag ska snart göra dom sällskap & plocka upp lite tvätt & leka lite. Tycker det är bra att dom kan leka själva & inte alltid ska ha med oss. :) Jag slutade 12.30 idag & tog en snabb promenad på 1 timme. Fruktansvärt skönt, dock lider jag av jordens träningsvärk i hela kroppen idag, simmade i förrgår, tränade zumba igår & idag känner jag att jag lever. ;) Men det är bara skönt. :)

Imorgon ska vi planera vår sälen resa. Det blir jag & 4 tjejer till, superkul ska det bli, ska vara ifrån min familj ett par dagar, kommer såklart sakna dom sjukt mycket! Men kul ska det iaf bli! ;D Vi ska ses hemma hos en av tjejerna imorgon, äta tahi mat & planera allt. Superkul! :) Jag slutar 15, så jag passar på & drar med mig Åsa & simmar innan. Najs! :)

Ska väl ta & läsa lite bloggar & sen förflytta min möra kropp en våning upp! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi firar inte heller alla hjärtans dag direkt, men lite avis blir man allt när man ser hur alla blir uppvaktade på facebook. Men men. Här hemma firar jag och Adrian själva. Jag käkar pepparkakor o dricker cola zero :D :) Fisen sover.



Skönt med träningsvärk. Du rä duktig!

2012-02-14 @ 20:50:27
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0