Att se fram emot saker..

Tjoho! Äntligen fredag & det känns så himla bra, känner i varenda del i kroppen att jag jobbat 6 dagar i sträck.. må så vara att det inte bara vart heldagar, men det är jämt skägg & man har knappt tid att sucka.. men jag tycker om när man har att göra, detta är alldeles lagom, men man vet ju att vårdtyngden går upp & ner & ibland med en rasande fart! :)

Jag är ledig imorgon, sen är jag på´t igen! Skulle inte skada med 2 lediga dagar, men men.. nästa schema jag fått så jobbar jag bara 1 av 4 helger! :D

Nu är det 2 veckor kvar till partajet! :D Inte många som svarat varken bu eller bä än, men osa är ju nästa helg så det hinns ju med.. :) Jag har mina kläder fixade, hoppas jag.. ;D Beställde lite på H&M, Martin hämtar ut paketet när han är inne i stan nu, hoppas allt sitter som jag planerat. ;) Ska bara fixa ett par skor som jag kan ha hela kvällen.. :)

Vecka 10, torsdag-söndag ska jag & 4 tjejer till på jobbet åka till Sälen. DET ska bli helt underbart.. åka skidor (längdskidor för min del), bada badtunna, dricka vin, umgås, skratta roligt & äta gott! Ska bli massa skoj att det händer nåt!! Bara vara Carola i några dagar & inte mamma eller fru.. ;)

Att se fram emot dessa saker gör mig faktiskt lite gladare.. jag skrev i nåt inlägg under att jag tycker att det är tråkigt vissa saker.. men jag ska tänka på dessa två otroligt roliga saker som jag har att göra, så ska jag ta mig igenom denna kris oxå.. Men jag är bra less på saker & ting & jag får bita mig i tungan för att inte vara för ärlig & kanske göra mig osams med nån..

Men men.. idag är det ju som sagt fredag.. vi ska äta fläskytterfile med rostade grönsaker & Jensens rödvinsås.. smarr smarr! :D När barnen somnat kommer våra fina grannar & vi ska hänga med dom, dricka ett glas vin & snacka en massa. Ska bli trevligt som alltid!

Noel vaknade igår med feber igen.. 38.6.. Martin var hemma emd honom idag & han har återigen vart som vanligt.. skumt värre.. Nu gnäller Lina att hon har ont i huvudet & mår dåligt.. men hon brukar låta så när hon är trött, så hoppas inte det blir nåt där heller. SUCK.. är trött på alla sjukdomar!!

Men som sagt.. jag ser fram emot saker.. :D 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Självklart mår man bra av att ha saker att se fram emot. Vad ska man annars sträva efter?

Jag ser fram emot en rejäl fylla m dig i sommar :)

Angående osan på din fest så undrar jag när det är? Haha. På vår inbjudan står det inget om osa :) Antar du missat det men vi kommer självklart.



Nu: Bingen! Kram o puss.

2012-02-11 @ 22:00:39
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0