Dag nummer 3

Tjolahopp! Jag känner att jag kommer sitta & spela på läppen av att vara hemma så här.. inte van att vara det & framförallt inte van att göra ingenting! Men det är väl välbehövligt & någon gång måste jag bli frisk & det är väl på detta viset man blir det? Jag blir hemma idag & imorgon oxå, så jag får bli helt kry denna gång..

Jag saknar att gå ut & gå.. träna & vara aktiv.. men hur som haver så kan man ju inte gå ut & gå i denna extrema ryss kyla.. Fy bubblan.. Gör ont att bara ta ett andetag för sjutton gubbar! Ska det vara så här kallt länge?

Idag är det torsdag & Martin går på jour.. tycker att han alltid har jouren.. hoppas han får ut & jobba massa så vi blir rika.. ;D Ja det är hans egna ord, inte mina.. Jag ska satsa på att jobba på söndag kväll, så hoppas inte att han behöver rycka ut då.. annars jobbar jag bara dag resten av hans jour vecka. :)

Han trivs som bara den på sitt nya jobb!! Jag är så glad för hans skull & han är verkligen en helt ny människa.. Min finaste! <3



Älskar denna bild på min älskling från i somras.. Åh vad jag vill ha sommar NU!!





Bilder från ett vackert bröllop i somras, Johan & Emma blir man & fru! <3



Jag när jag ska på deras stora dag! :)

Ja som sagt jag saknar sommaren!! Jag saknar värmen & jag vill bada & sola! Kan man kanske få vinna en slant & åka bort långt, långt bort! :) Skulle vara ypperligt!!

Nå nu ska jag kanske slå på en film.. eller nåt sånt trist.. hade hoppats på att Veronica var ledig idag & kunde komma över & skvallre lite.. "skvallertanterna på Rävstigen" som Martin säger.. ;)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag saknar också sommaren. GRILLFEST!!!



Fan vad snygg du var på den undre bilden. Tyckte du passade superba i den där pagen. Ja i det du har nu med såklart.



Skönt att du ser ljuset i tunneln. Hoppas du får vara pigg snart. Kram!

2012-02-02 @ 13:47:28
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Josefin

Gud vad snygg du är, så smaaaal, jag smäller av :P

2012-02-03 @ 12:57:03
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0