Feber topp..

Tjolahopp! Igår när vi kom hem var Noel allt annat än glad.. gnällde & var helt missnöjd helt enkelt.. Tog temp, den visade 38.2.. Han åt som vanligt, somnade lite senare än vanligt då han sov en sväng i soffan efter dagis.. sovit hela natten & nu är han som vanligt, men han får vara hemma från dagis såklart, då han måste vara feberfri ett dygn. Jag börjar 12 idag, Martin kommer hem tidigare, då han ska sluta runt 13 idag, så kan jag åka & jobba.. jag har ju vart hemma en del då.. Imorgon blir det dagis igen, om nu inte nåt annat inträffar..

Nu sitter jag här & dricker kaffe.. Noel kikar på Bärgar'n & är nöjd med tillvaron.. han får bestämma film helt själv då syrran inte är hemma. ;)

Igår fick jag en skum känsla.. vart bara så trött, så less.. Känner att det lixom inte händer nåt.. skulle vilja göra nåt roligt. Martin frågade om det var min sienar blod som strömmade, alltså dags att flytta igen.. haha.. jag vet inte, kan lixom inte sätta fingret på vad det är jag vill riktigt.. Vi har lite planer om framtiden.. får se hur det urartar.. skulle vilja åka bort, göra nåt utöver det vanliga.. Ja jag antar att jag inte är själv med att tänka så.. ;)

Yeah yeah.. dags att tvätta ur håret, det vill lixom inte som jag vill.. JA, det kommer en bild, när ni minst anar det. ;)

Ha en underbar torsdag! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh jag känner precis som du. Vet inte heller vad jag vill...

Tycker att alla dagar är så lika! Tiden räcker inte till!

Kram

2012-02-10 @ 07:02:18
URL: http://filippamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0