Födelsedag & party!

Hejsan.. ja 30 år fyller man idag då.. om exakt 10 minuter. är född 11.46. :) Jag känner mig inte så himla mycket äldre, men jag känner att jag kan dra i handbromsen nu.. det går så fort, mina barn blir så stora & jag, jag fyllde ju nyss 20? Dom ringde nyss om ett blommogram.. spännande.. går här & väntar & väntar på att dom ska komma med leveransen. :)

Jag är ledig idag.. hemma med min prins & Lina är i skolan. Henne hämtar jag kl 13.10, när dom slutar, så ska vi åka in till stan hade jag tänkt. Köpa presenter till alla som fyller år nu i mars & in på Ö&B oxå. Har lovat barnen att gå & fika oxå, så det ska vi göra med. Ikväll kommer svärisarna över & vi ska äta mat tillsammans! :)

Festen vart lyckad! Känner mig tom nu, nästan som.. har ju sett framemot partyt så länge & nu är det lixom slut.. haha.. ja så här blir jag efter nåt sånt kul.. samma efter jul & nyår & semestern.. kommer snart på fötter igen. ;)



Alla kort ligger på facebook. :) Massa vart det! :)

Jag vill verkligen tacka alla fina människor som gjorde min fest så lyckad!! Ni är guld allesamman!! Tack för all fin hjälp från alla håll & tack för underbara presenter, jag är verkligen omgiven av dom finaste vännerna & släkten & ingifta släkten i världen! Jag älskar er alla otroligt mycket!

Fred & Linda åkte hem igår, tänk att det ska vara så jobbigt varje gång vi skiljs! Jag börjar grina bara jag tänker på dom, vår fina underbara favoriter!  Skulle kunna ge mycket för att vi kunna ses oftare! <3

Nu ska jag runda av här.. blombudet kom nyss, vart från min fina familj, den vackraste tulpan buketten! :D Tänk vad lyckligt lottad jag är! :D <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag får samma tomhetskänsla när något "stort" har över.. man liksom, jahapp och nu då? Haha :) Du är så jävla snygg i håret, det klär dig verkligen! Roligt att du fick en lyckad kväll :D

2012-02-27 @ 14:23:47
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Så får jag med. Speciellt efter jul o nyår. Vill ha nåt kul att se fram emot. Jag ser fram emot vårt restaurangbesök. ;) Äta gott o snacka massa skit.



Härligt att du är nöjd med kalaset. Synd att man inte kunde stanna men vi får väl satsa på 35-års dagarna som sagt.



Stor kram och ett sista GRATTIS!!

2012-02-27 @ 22:37:44
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0