Härliga helg!

Hejsan! Vilken toppen helg.. haft det mycket mysigt & är så glad över dom människorna vi har runt oss just nu! Jag jobbade en 5 timmar idag, men annars har vi haft det kanon! Gick ju bra att jobba oxå visserligen, men hade vart skönt att ligga kvar i sängen när klockan ringde i morse, det kan jag allt lova! :D

Igår var vi ute hela förmiddagen, till lunch gick vi upp i skogen med våra fina grannar, Fredrik & Linda & deras Alexander. Vi grillade korv & barnen härjade, Noel somnade ganska omgående efter korven dock. ;) Vår katt Alfred var med hela tiden, aldrig vart med om så sociala katter som vi har.. haha!!

















Det var supermysigt! Verkligen nåt man borde göra oftare! :D

Efter detta & när Noel vaknat åkte vi till Västerås. Kikade lite på Stadium outlet & jag köpte mig ett par skidbyxor inför den kommande resan! :D Martin vart sur som en citron när han inte hittade det han ville ha.. ;D Vi åkte sen vidare hem till våra kära vänner, Anki, Daniel, Eira & Neo. Vi firade Eira ( en månad i efterskott, men så är det när familjen Jansson har vart sjuka.. ;) ) & Daniel. Martin fick även paket. Ja så är det när man har fullt upp jämt! ;P Vi fikade god tårta, munkar & kaffe & barnen lekte. :) Fruktansvärt kul att ses!!

På kvällen kom svärisarna, vi åt mat tillsammans & kikade på Mello. En bra lördag, på alla vis! :D :D

Idag jobbade ju jag som sagt & sen när jag kom hem, drog vi till Lögarängen & badade. Jag simmade i 30 minuter & det vart underbart! Jag älskar att simma! Ska jag snart göra om, ska försöka göra det 1 gång i veckan! Insåg dock idag att min bikini är sååå stor nu! HAHA! Tuttarna (eller ja det man har kvar.. haha) ramlade ut när jag simmade i tid & otid & byxorna har gjort sitt efter en massa rutchkana åk! ;D Så det ska inskaffas en ny, pronto! :D Finns det nu by the way? Kul var det iaf & våra barn är som fiskar! :D Fredrik & Alexander var med dom med.. Massa kul! :D

Nu sitter jag här.. känner i kroppen att jag har simmat & jag är så himla trött alltså. Jag puttade ut Martin att gå ut & gå, & nu har han kommit in igen. Vi ska mysa lite innan vi hoppar i bingen.. Ny vecka, nya möjligheter!

Imorgon ska jag ta en joggingtur, premiär för i år! :D Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0