Hemma mys!

Fredag! Härliga underbara fredag.. kallt men det är fredag. Skulle ha jobbat idag, men är hemma en sista dag, för att tillfriskna helt, går tillbaka till jobbet på söndag kväll. Känner mig lite isolerad.. men det råder vi bot på ikväll. Vi är överbjudna på mat hos grannarna! :D Såå trevligt! :)

Igår när jag hämtade Noel var han inte sig själv.. mycket riktigt så hade han feber när vi kom hem, han är förkyld igen!! Jag tror jag baxnar.. alla dessa sjukdomar, det står mig upp i halsen för tillfället.. Idag är febern borta (?) & han är sitt vanliga jag, är-överallt-klättrar-busar-pladdrariett, jag.. ;) Han är förkyld, men bara febern håller sig borta. Gå över till grannarna ett hus bort ska bli så trevligt & skulle han inte orka så är det ju bara att gå hem igen? :)



Theo & Noel när vi var barnvakt åt Theo för ett tag sen :) Söta polare!!

Nu blir vi iaf inne & myser hela dagen. Kurerar oss alla & tar det lugnt.. Hoppas Noel somnar om snart? Han somnade 22.30 igår & vaknade kl 5.30 imorse.. *suck* Jag märker att han är trött.. han blir lixom överenergisk på nåt vis då. ;)

Åh vad jag älskar mina barn.. jag är så glad över att ha dom två fina kottarna i mitt liv.. mina ögonstenar, mina fina underbara små liv, som jag & min stora kärlek har skapat.. Mina guldklimpar!! Jag skulle inte klara en enda dag utan dom i mitt liv, i min vardag.. Dom gör ju att mitt liv går ihop & det räcker att bara titta på dom så blir jag lycklig, varm & känner en sån kärlek!!

"Och det är du vårt liv, vår kärlek
Ja, det är du som blommar upp för oss idag
Vi ser våra egna liv i dig i din närhet
Skapat från något äkta
För svaret på vår kärlek finns hos dig"





Mina 2 underbara mirakel! Mamma älskar er sååå otroligt mycket!!

Nu ska jag allt ta & mysa med mina älsklingar!! På återseende! :D




Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad kärt :) jag ÄLSKAR den bilden på Noel, den måste ju vara en studentbild? :D

2012-02-03 @ 14:15:43
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Tack för kommentaren i bloggen! :)

2012-02-03 @ 15:42:45
URL: http://carrosliv.blogg.se/
Postat av: camilla

Vad fint du skriver om dina barn. De ska vara glada att ha dig och Martin som föräldrar.



Puss!!

2012-02-03 @ 22:57:37
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0