Kalas & jobbkväll!

Halloj! Idag är det söndag.. jag fick sova till 7.30 i morse & det, det är sovmorgon! :D Ätti frulle & plockat lite här hemma,

Idag bär det av till kusin Nora på kalas. Hon fyller 7 år, vilket betyder att Lina med blir 7 år i höst, herrejisses, vart tar åren vägen.. jag blir lite mörkrädd, det gå så in i norden fort hela tiden.. önskar jag kunde dra i handbromsen ibland.. men ibland tänker man på hur det ser ut när barnen är mer självständiga.. typ som idag.. gå ner & titta på tv själva & låta mamma & pappa ligga & dra sig.. Lina kan ju det, men Noel litar man inte riktigt på än.. ;) Ja ni småbarnsföräldrar hajjar vad jag menar & vart jag egentligen vill komma. :)

Minns själv när jag var liten att jag tyckte det var mysigt att gå upp själv & dona med frukost & diska efter mig.. titta på tv & äta hårt bröd i vardagsrummet.. vilket min mamma inte uppskattade alla gånger.. ;P

Nog om det.. Idag är det kvällsjobb, känner inte för det om jag ska vara ärlig. Om jag ska vara helt ärlig så är jag ganska trött på att jobba obekväm arbetstid.. skulle kunna betala dyrt för ett "vanligt" jobb.. men jag ska vara glad att jag har ett jobb givetvis, men drömma kan man ju alltid.. vet ni att i sommar har jag jobbat i 12 år på mitt jobb.. 12 år!! HAHA!!

Igår morse busade barnen så mycket, fick lite fina buskort..











Sen den sötaste prinsessan igår kväll. Igår kväll gjorde vi hemmagjord pizza & åt i vardagsrummet till Emil i lönneberga. Uppskattat hos kottarna. Sen Mello, gillade inte Sean Banan.. gillade inte Torsten Flink. Men gillade helt klart Loreen! :)

Nu ska jag göra mig klar för kalas snart då.. Ha en bra dag alla! :)

Förresten, igår fyllde min storebror Fred år.. Jag ringde & grattade honom, men det smärtar i mig att inte kunna fira honom.. Saknar ha & Linda mer & mer.. Lägger in ett Stort Grattis här med, till jordens finaste & snällaste storebror!! Älskar diiig!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Obekväma arbetstider suger, men det känns som det är mer regel än undantag med såna nu tyvärr. Allt ska vara så tillgängligt.



Fina bilder. Ni verkar ha haft en mysig helg. :) Hoppas förkylningen är väck nu. Kraam!

2012-02-06 @ 10:12:16
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0