Mamma kär!

Hejsan! Fredag & ett toppen väder ute, tempen visar 7,3 grader varmt & jag blir så otroligt glad! :D

Lämnade min lill kille på dagis imorse, han har sen han börjat på dagis, sagt hejdå, gett mig en puss & en kram & sen haft bråttom med att börja leka.. Nu, dom 2 senaste dagarna så har han vart så ledsen, gråtit & inte alls velat att jag ska gå.. Jag vet att det går över snabbt & att det är en grej för honom, men det är så jobbigt, säkerligen för oss båda! Mitt hjärta blöder när jag går därifrån & hör honom gråta.. :( Känner mig elak!

Han har sen han kom hem från farmor & farfar vart massa massa mammig.. bara mamma som gäller & han kommer ofta fram & kastar sig runt min hals & burrar in sig i min hals & säger: "Min mamma, miiiin mamma" Helt otroligt mysigt & man blir ju alldeles varm när han gör så. :) Ropar på mig, för att kolla att jag är kvar hemma. Min finaste prins! <3

Som han snackar nu då.. flera ord kommer det i rad nu & nu kan han ju göra sig ordentligt förstådd. Han är super förtjust i sin dagis fröken, ja henne jag skrev om innan. Jag förstår honom, fullt ut! I förrgår satt vi i soffan & pratade. Han utbrister: Min Ann-sofie, min sessa!! HAHA.. Hon är alltså hans prinsessa! Tycker det var så otroligt gulligt sagt! Hon skrattade gott när jag berättade det för henne. ;)

Igår schasade han ut katten, Madicken. : "Dicken, ut, lek, nön (snön)" Dicken lixom.. haha! Dicken & Affe kallar han våra katter. ;)

Jag ska snart gå & hämta min fiskorv! Lina är hos en kompis i Svinnegarn & leker idag, körde henne dit vid 10.. Vilket hus dom bodde i, en gammal skola & det var såå coolt! :D Martin hämtar henne på vägen hem, han slutar nu, började kl 3 inatt, så är det när man har jour, fattade noll när jour bas:en ringde in honom! :D

Senare blir det pimping lokal! Tjoho! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lilla Plutt Noel då. Alla barn har nog såna där perioder. Vilket inte gör det ett dugg lättare att veta när man väl står där men ändå. Du får passa på att kramas extra mycket när ni väl är hemma.



Hihi.. Roligt att han döpt katten till Dicken liksom :) Tänker på Dick Hägerman jag. Haha.. berättade häromdagen vad Dick betyder på engelska då hennes farfar heter det. Hon bara skratta.



Ses imorgon babe! Kraam1

2012-02-24 @ 21:21:54
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Camilla

Meeen?! Berättade för BELLA ska det ju stå :)

2012-02-25 @ 22:09:53
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0