Zumba!

Tjoho! Nu har jag nyss zumbat här hemma i min ensamhet.. Martin är ute & går med grannen idag igen & jag får nöja mig med zumban.. buuuhhää.. skulle vilja ha en promenad kompis!! Imorgon blir det power walk efter jobbet i en timme innan jag åker & hämtar mina troll på skola & dagis! :) Ska inte säga att jag inte tycker om att zumba, tvärtom- Jag älskar det.. Men det skulle inte skada med en promenad polare.. :) Zumba är verkligen roligt & jobbigt! Den här skivan som jag tränade till nu har jag lärt mig nu.. en annan kan jag ganska bra & en på 20 minuter har jag bara kört en gång & den sista 4:e har jag aldrig kört.. ska testa den nästa gång tror jag.. den är inriktad på mage, så det vore ju nåt! :)

Vägde mig idag.. höll för ögonen, men vågen visade verkligen minus 1,1 kilo... Shit pommes va glad jag vart & ännu mera sporrad.. målet närmar sig & nu kan jag nästan börja tro att det kommer bli verklighet! :D Skulle vilja simma, ska nog göra det nästa onsdag efter jobbet. :)

Idag pratade jag med min chef & nu är det bestämt att jag går upp på heltid igen... vi behöver det ekonomsikt & jag kommer vara på jobbet lika mycket som jag är nu, eftersom jag inte får så många mer lediga dagar som jag hade trott.. alltså, jag jobbar lika många dagar fast korta turer, vilket betyder att jag åker in dom 2,5 milen för typ  4-5 timmar.. förlorar hur mycket som helst på det! Tycker det känns bra.. Min äslakling & jag får helt enkelt hjälpas åt här hemma, vilket jag såklart inte tvivlar på när jag har den bästa mannen!! <3

Jag tror bestämt att jag ska duscha & krypa till kojs.. Martin dyker väl hem här snart, hoppas jag!

På återseende folket!

Kommentarer
Postat av: camilla

Trist att det inte gick ihop sig med deltidstjänsten. Undrar ändå lite hur svårt det kan vara att låta dej få gå långa, men färre turer..



Jag är också sugen på att prova Zumba. Och jag vill också ha en promenadpolare. Lite väl långt emellan oss för att vi ska vara promenadpolare dock :))

Självklart ska vi ha en date snart. Är rätt fullt i agendan nu ett tag. Men vi får styra upp nåt på telefon.



Nu ska jag nanna kudde här. Ciao Snygging!

2012-02-08 @ 21:01:43
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0