Bröllopsdag!

Hejsan hej! Idag är det 2 år sen jag & min älskling gifte oss! TVÅ år!! Damn va fort det går alltså.. galet nervös var jag & kände mig en massa busig när jag stog bakom portarna & skulle gå längs gången & inte en enda visste om att vi skulle gifta oss, dom trodde ju bara att vi skulle döpa Noel. ;) Det var roligt, det vart lyckat! :) Om 8 år ska vi förnya våra äktenskapslöften på en strand eller nåt liknande.. ja vi har det som plan! :)
Grattis till oss iaf! Jag är lycklig över att få vara gift med den snällaste mannen som går i ett par skor, jag älskar honom till månen & tillbaka & han är mitt allt & det bästa av allt, min bästa vän & min stöttepelare! <3

image description

Idag är jag ledig. Jag & Noel. Lina leker i skolan & snart på fritids. Jag ska hämta henne kl 15, då ska vi åka in & handla, för ikväll ska jag bjuda Martin på middag. Han ska få present oxå såklart! Jag håller på i tvättstugan, har städat hela huset & donat. Vi gick hem från skolan & lekte på vägen, så det tog 1,5 timme att ta oss hem idag.. det var nog rekord! ;) Noel är inte den som gillar att vara ute, jag tror inte han gillar kylan.. han tjatar om att gå in & tar mer än gärna av sig vantarna.. "In, titta Pippi" Tjatade han idag.. men lite lekte han iaf. Nu sover han i vagnen, jag ska snart väcka honom! :) Dags att dra till tvättis igen & hämta tvätten.. den får hänga torktiden ut idag tror jag.. :)

Vägde mig idag.. Minus 1 kilo till, nu har jag 7 kilo kvar till mitt mål.. jag känner att det kan bli tajt till min fest, men jag ska iaf ner till mitt sista delmål & det är 4.1 kilo.. Har iaf gått ner 7 kilo sen min start & jag ser det som ganska bra.. Var ute & gick 1 timme i lördags & i går.. har drabbats av den grymmaste hostan på länge & det svider i bröstet när jag anstränger mig.. så jag vilar idag & går imorgon istället.. Har iofs städat som en galning idag, dragit 2 barn på en bob, halvspringandes. Så liite träning har jag väl fått då. ;)

Här tänkte jag kasta in lite iPhone bilder från våran ute dag igår:



Noel gav upp ganska fort, inte lätt att sgtå på såna hala grejer. ;)


Detta var lite lättare. :D



Mina underbara hjärtan! Ni gör mig hel!!



Hon är så himla duktig min Sessa! <3



Fika lite såklart! :)



Lillprins bus! <3



Mysigt värre! :)



Dricker varm saft & äter kaka. :)

Nu sitter Noel här i mitt knä.. ska mysa lite med honom. Ha en fin dag! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina bilder. Ser myspysigt ut.

Hoppas ni får en trevlig bröllopsdagsmiddag! Åh grattis igen! Kram!

2012-01-30 @ 14:43:34
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Josefin

STORT grattis på bröllopsdagen! :) tycker du är så duktig med vikten och så himla fin!

2012-01-30 @ 17:18:26
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0