Detox done!

Hejsan hej! Nu har jag klarat detox i 2 veckor.. Inte ett enda fusk har jag gjort & jag känner mig bara så himla bra!! 5 KILO lyckades jag bli av med & jag ska väl inte vara annat än stolt? Det var tufft i slutet & jag var sugen på allt från en knäckemacka till köttbullar. Nu har jag lagat chili concarne som jag ska ha med mig i min matlåda & gissa om jag längtar? ;D Med quinoa såklart.. inget vitt ris här inte, nu jävlar ska sista fetto kilona bort & det med besked.. Med vanlig (läs nyttig) kost & motion! Kom igen!! :D :D

Tränade zumba idag för första gången på länge, det var grymt roligt som alltid & 50 minuter bara swischar förbi! :) Alltså det är så roligt att jag iaf skrattar mellan varven, visst är det svårt, visst är en del rörelser nästan omöjliga.. men det är kul att stå framför tv:n & köra på som fan & svetten bara sprutar.. haha! Får ni bilder? ;)

Imorgon ska jag hem till Camilla & Adrian & mysa! Vi ska promenera, snacka skit & äta mat. Det ska bli otroligt trevligt att ha en dag med henne! Bara hon & jag & så lill fisen såklart, ska bebismysa som bara den!! :)) Jag längtar så himla mycket!!

Jobbar kväll idag.. 14-20.30. Lämnade Lina i skolan & Noel kl 9.. zumbade, duschade & åkte & handlade. Lagade mat till min familj, snäll som jag är & fick kosta på mig toppen på tummen, som rök när jag skar lök.. satan va ont det gjorde.. Nu sitter jag här, dricker KAFFE & tar igen mig innan jobb.. ska åka om en halvtimme typ. Halt satan ute idag.. måste åka i tid då..

Magsjukan är lugn.. inget mera & jag hoppas att den lämnar vårt hus för denna gång.. äckliga åkomma.. som Camilla säger, skulle kunna betla dyra pengar för att slippa den jäveln..

Nu ska jag kika runt lite här & sen dra mig då.. fanken efter min sista förkylning så är jag fast i nässprays träsket igen.. får ingen luft om jag inte tar skiten.. tvi!!

Ha en bra dag alla glada & ni andra.. Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är så duktig. Vad ska vi hitta på för mat imorgon då? Ska bli så mysigt. :)

Haha. Ja, jag får bilder. Vi kan prova Bellas nya spel imorgon. Då jävlar får vi både motion och ett gott skratt förmodligen :) Hörs ikväll. Krama!

2012-01-16 @ 18:05:36
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Josefin

GRYMT GJORT! :)

2012-01-18 @ 19:01:49
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Du är så himla duktig med din hälsa! Vilken fantastisk resa du gjort, du har verkligen inspirerat mig :-)

2012-01-24 @ 11:25:28
URL: http://linluggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0