Detox!

Ja nu är jag inne på min andra dag med detox.. Det är inte nå svårt.. Bara det att jag inte får dricka kaffe. Ska köra denna utrensning i 1 vecka nu, sen är det endast sträng diet.. Jag hade gått upp för mycket under min åtar period. Men bara att köra igen & maxa!! Men kaffet saknar jag ju som sagt.. Skulle inte göra nåt om denna vecka snart är över! ;)

Måndagens mat:
Frukost: en skål med soyoghurt. (hann inte mer, då jag drog mig för länge..)
Mellanmål: 2 clementiner
Lunch: grekisk sallad
Mellanmål: 1 näve naturella cashewnötter
Middag: fransk grönsaksröra

Kändes bra förrutom den extrema huvudvärken.. Kaffe fattades. ;) men idag känns det bättre! :D
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är duktig du. Jag hade nog svältut ihjäl på det där :) krävs lite jävlar anamma.

Vill också ses snart. Nu är det min tur att vara ordentligt förkyld och Adrians ögoninflammation har smittat mig. Blä!

Kram fina du!

2012-01-04 @ 09:22:43
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0