Gnesta..

Hejsan hej! Nu är vi hemma hos min pappa, jag & Lina, Noel & Martin är hemma då Noel har åkt på scharlakansfeber.. min lilla bebis.. han var så sjuk i torsdags när jag hämtade honom på dagis & jag led verkligen med honom.

Jag & Lina har sovit här i natt.. nu leker hon med Liam & pappa nere i källaren & spelar boll.. Något Liam & Lina har gjort sen vi kom igår känns det som.. dom leker superbra kusinerna.. Åhh vad jag oxå vill ha ett stort hus, skulle vilja ha ett sånt här.. då skulle jag göra ett stort lekrum nere i källaren.. typ busborgen stuk.. Ja nu skenade jag iväg i drömmarna, men snart kanske vi köper oss vårt hus.. ;)

Jag saknar verkligen mina killar där hemma.. så himla mycket, är ju verkligen inte van med att dela upp vår familj såhär.. Ska åka hem efter lunch. Men dagen & kvällen igår var trevlig. Lugn & mysig! :D

Ska lägga upp bilder här någon dag när jag får tid, ska ni få se. :)

Nu ska jag ner i källaren & kolla hur det går för morfar´n.. ;D

Ha en fin söndag alla!! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0