Kämpa på!

Hej hej! Jag kämpar på med detox & mår bra & känner mig inte sugen på godis eller nåt sånt, mer riktig mat.. idag hade vi planeringsdag på jobbet & dom fick lasagne, medans jag knaprade på en sallad.. Är sugen på köttbullar med snabbmakaroner.. ;P

Igår Tisdag:
Frukost: Smoothie, gjord på soyoghurt & bläbär. 1 kopp örtte
Mellanmål: 1 apelsin
Lunch: Färska rödbetor & zucchini med fetaost & en sallad
Mellanmål: 1 ägg 2 skedar smoothie som jag gjorde, som smakade urk.. ;) i kopp örtte
Middag: Fetaost & ägg sallad

Åt inget på kvällen, vilket är mitt svåra.. inga nötter, drack bara citronvatten. :)

Idag Onsdag:
Frukost: Frukost: Smoothie, gjord på soyoghurt & bläbär. 1 kopp örtte
Mellanmål: 1 äpple & 1 kopp grönt te
Lunch: Kycklingsallad
Mellanmål: 2 clementiner 1 kopp grönt te
Middag: Zucchini & tomatgratäng med kokta morötter & kokt broccoli

1 promenad idag på 30 minuter hann jag & Angelica med på lunchen! :D

Fick frågan va detox är. Det är en diet som man håller på med i 2-4 veckor. Man rensar kroppen från slaggprodukter & gifter genom att äta färska frukter & grönsaker, inget hel eller halvfabrikat. Man ska inte äta rött kött & väldigt sparsamt med vitt kött. Inget kaffe, ingen alkohol & såklart inget socker. Gå in & kika på:http://www.detoxdiet.nu/ där står allt som man vill veta.

Jag ska kila till tvättstugan & sen ska vi kika på film jag & min kärlek! :) Tjing! :)

Grattis till min fina pappa som blir 50 år idag!! Jag älskar dig pappsen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag håller med. Kvällen är svårast. Får helt enkelt skita i tv-tittande om man ska ner i vikt utan att lida :) Näså. Du är så duktig. Tänk om bi kunde promenera m varann som sagt.

2012-01-11 @ 21:56:00
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fy fan vad duktig du är, jag är imponerad.. det låter tufft faktiskt. Ska kolla upp!

2012-01-12 @ 09:18:57
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0