Ledig dag med barnen!!

Idag är jag ledig, barnen är lediga med mig. Lina börjar skolan igen imorgon! Så en sista dag hemma med mig är ju bara mysig, för det mesta.. vet ni alla som har sex åringar hemma.. herrejisses vad hon testar & tänjer på alla våra gränser! Men men.. det blir väl bättre, "När hon flyttar hemifrån" som min jobbarkompis sa.. ;)

Vi har inga planer, som vanligt.. jag tycker det är ganska skönt att gå här hemma & skrota när jag är ledig.. men barnen blir mest rastlösa.. men vi ska väl ut & leka i den lilla snön som kommit iaf! :) Jag ska sätta upp gardiner i barnens rum. Tomt där uppe nu.. sen nere i vardagsrummet oxå. Till köket ska jag köpa nya idag. Vi ska nämligen, när Martin kommer hem, åka & hämta vår bil som är färdig nu! Tjoho! Vad jag har saknat den! Ja jag är kär i min nya bil, det är jag! ;D Då passar vi på att åka till Nisses & köpa gardiner oxå, när mamma jobbar menar jag. ;P

Jag kan inte sluta höja detox till skyarna.. mår verkligen så himla bra!! Känner mig energisk & så himla fräsch i hyn & så. Inne på 8:e dagen av 14 nu.. Det jag saknar är kaffe! Men annars är jag inte sugen faktiskt. Såå himla najs! Sen kan jag säga att förbränningen är på tipp topp & magen i underbar form. Hade gått ner 2,3 kg på en vecka!! :D Jag hade å andra sidan gått upp en del på dom 6 veckorna som jag latat mig, men jag är så glad att jag gått ner så pass! Jag hoppas verkligen jag nått mitt mål tills min 30 års dag!

Maten igår:
Frukost: Soyoghurt med bär, 1 kopp örtte
Mellan mål: 1 äpple & 1 banan
Lunch: Grönsakswok med cashewnötter
Mellanmål: ½ dl cashewnötter & 1 apelsin
Middag: Färska rödbetor & zucchini med fetaost (som jag gratinerade i ugnen) & en sallad.

Hur ska jag fortsätta sen: Ja jag ska inte köra GI & jag ska inte köra Viktklubb. Jag ska köra mitt eget race: Låg kalori & BRA kolhydrater. D v s: Quinoa, fullkornspasta & sparsamt med bröd.
Stenhårt iaf.. nu ska jag nå mitt mål en gång för alla.. Jag är ganska trött på att väga för mycket! Måste komma igång ordentligt med träningen oxå! Önskar mig ett motionsband. ;)

Under dagen ska jag göra en "mitt 2011" lista.. så håll utkik. ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad är det detox egentligen? Kan du inte berätta lite? :)

2012-01-10 @ 10:29:51
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Jag är imponerad av dig som kämpar på. Jag hade aldrig pallat :) Helt ärligt :)

2012-01-10 @ 16:32:07
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0