Tvi vale!

Tjoho! Vilken dunder förkylning man har åkt på då.. herrejisses säger jag bara.. Jag hostar & hostar & hostar ännu mera.. det är fan så man vill börja gråta.. Snoret rinner, halsen svider & jag nyser hela tiden! Ingen feber, än.. men ont i kroppen, så fräsch är man ju inte en dag som denna.. hualigen! Inatt gick jag ner & la mig på soffan, dels för att Lina kom in & la sig & det vart en bastu i sängen, men mest för att jag hostade så hemskt & ville inte väcka dom övriga.. Ja, jag tycker synd om mig själv.. det gör jag..

Jag är ständigt förkyld nu för tiden känns det som, mitt imunförsvar har försvunnit & jag kan säga att det är i takt med min viktminskning.. konstigt nog..

Fast nu går allt runt, runt & jag hoppas verkligen att vi alla är pigga när jag fyller år.. men det är vi nog! :) Åh va jag tycker att det ska bli kul att ha fest. Hela dagen lång! Jag postade inbjudningarna igår.. hoppas verkligen att nästan alla kommer! :D

Barnen är lämnade.. efter en morgon som var ganska mysig, med mys frulle med tända ljus.. Men Lina fick ett utav sina utbrott när vi skulle klä på oss & vi fick skynda till skolan i vanlig ordning.. men vi hann i tid & ibland tycker jag det är lättare att lämna vid sju än vid, som i detta fall kl 8.10 & Noel vid 9... Vid sju är det ju typ bara att klä på, tvätta & borsta tänderna, hinner inte med nåt annat & frukost får dom på fritids & dagis.. Vid den tiden brukar ingen av kidsen sätta sig på tvären.. konstigt det där..

Vi hade en mysig dag igår iaf! Jag lagade biffstroganoff till middag & shit va gott det var!! :P Lina tyckte inte om (?) tror inte ens att hon smakade.. men Noel åt två stora portioner & tyckte det smakade super.. :) Vi åt glasstårta till efterrätt.. inkl. jag själv, det är ju bara bröllopsdag en gång om året.. ;) Skönt med glass åt halsen oxå.. :D

Såg på familjen annorlunda oxå.. som ni vet så bodde vi i Torstuna förrut, bland grisarna & det var vår hyresvärd som var med & "vårt" hus i bakgrunden när dom red.. Ganska kul att se, men vi saknar det inte.. Kul att dom trivs därute & att bygdegården kom till användning, en bra sådan ju! :)

Nu ska jag kika på Sofias änglar på kanal 5 play & sen kanske nåt annat, eller en film kanske.. Täcke & kudde ligger kvar i soffan, ska krypa in där nu..



Tjingeling! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Krya på dig babe!!

Jag tror att det är lättare att komma iväg till skolan tidigt för då har man en annan press på sig på nåt vis. Iaf är det så här. Har vi sovmorgon går vi gärna och drar benen efter oss tills vi kommer på att det är bråttom.



Klart vi ska komma på kalas. Rooligt :D

2012-01-31 @ 10:20:27
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vilken grej, visste inte att det var där ni bodde, glodde också på fam. Annorlunda igår :) tycker det är så kul.. mornar är härliga ibland, speciellt när ungarna sätter sig på tvären mitt i alltihop.. man har lust att checka ibland alltså :)



Åh, kan man få receptet på biff stroganoff? Tycker det är såå gott men finner aldrig nåt recept som verkar gott :)

2012-01-31 @ 13:25:31
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0