Byte av bil & kvällsjobb!!

Hej hej! Idag är det dags att skriva nya papper & skriva över den nya bilen på mig. Ja så är det.. jag tror att vår kära underbara passat är sjuk & vi har bytt den mot en SAAB.. den är så fin den med & jag körde den igår.. jag kände en koppling till även den & jag tror minsann att den kommer jag såklart att komma bra överens med.. det tror jag allt.. Så innan jag jobbar kväll idag ska jag skriva över den på mig, så hämtar Martin passaten efter han slutat & kör in den till mellinger, sen efter detta hoppas jag verkligen inte att vi behöver ha med mellinger att göra nån mer gång & att SAAB:en inte går sönder!! Håll tummarna för oss! :D

Sitter här & dricker kaffe, har betalt räkningarna & fryser som en hund.. Har vart ute & gått en timmes promenad & nu fryser jag, svetten vart is.. ;) Ska duscha, äta & sen åka in till Västerås. Kanske kan shoppa lite innan jag ska till mellinger? ;D Vi får se, kanske sover en sväng? Jag är såå trött nu för tiden, mina jobbarkompisar säger detsamma, så jag tror på vårtrötthet!

Nu håller dom på & sopar upp gruset utanför, härligt, kanske man kan vaska av fönstrena, slå bort skiten tror jag.. eller om jag anlita min gamla jobbarkompis för en billig peng & en gofika? ;) Ja det sistnämda låter ypperligt! :D

Kollade på biggest looser igår.. herrejisses vad dom hade gått ner i vikt.. på 5 månader.. Jag vart först så avis.. men sen så tänkte jag ett steg till. Jag har gått ner mer än en hel del av dom.. jag har gått ner själv & det är bara jag själv som har sparkat ut mig i spåret eller jag själv som har peppat mig till träning. Jag själv, ingen annan.. så jag sträckte på mig & vart stolt ändå. ;)

Jag startade en hemlig blogg idag, men ångrade mig.. varför ska jag skriva här om saker som jag mår dåligt av när jag kan prata med mina vänner & min man.. sen vet man aldrig om lösen kommer ut & så.. så jag valde att ta bort den igen.. ;)

Nu ska jag äta lite soppa & sen ta en varm dusch! Fy så jag fryser!!

Vet ni, jag saknar min fina bästa svägerska & min underbara storebror såå himla mycket! Dom är dom finaste människorna som finns i vårt liv & jag kan knappt bärga mig tills vi ses igen! Vi ska dit 4-6 maj & bara vara tillsammans med dom & mysa!! Längtar så himla mycket!! :D



Sen i sommar drar vi hela familjen & hänger på ön! Önskar så ibland att dom bodde nära oss, som förr.. men man kan väl inte få allt i livet.. men jag kan ärligt säga att jag saknar dom så jag gråter ibland!

Nä, innan jag brjar tjura: Äta var det! Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att ni blir nöjda med nya bilen och att den fungerar som den ska. Ni har haft tillräckligt med bilproblem nu kan jag tycka.



Hoppas även att ni får en underbar helg. Kram!

2012-03-31 @ 08:09:34
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0