Inför sälen!

Tjoho! Nu är det nära, nu snackar vi bara timmar innan vi drar till Sääälen & har det gött! :D Pajen jag skulle göra är klar, väskan är packade & grejerna jag skulle ha med mig är packade.. utom det som står i kylen dock.. Jag ska snart gå upp & ta mig ett långt varmt bad & bara njuta..

Kidsen är i skolan & på dagis.. Denna morgonen går sannerligen till historien! Noel har vart en riktig skitunge! Hällt ut 2 glas mjölk & 1 glas lättdryck.. asgarvat & plaskat i det innan jag kommit fram med trasan.. Han har kastat saker i toaletten, tjyvnyp Lina, stoppat kulor i munnen, blivit arg för att han inte fick chips, så arg så han la sig på golvet & skrek (!), till detta ska jag tillägga att han vaknade kl 5.. Osv osv.. alltås herr tvärtemot & terrorist! Han vet att jag ska iväg & känner väl på sig det om inte annat.. jag har verkligen bitit mig i tungan & tagit allt med ro.. vilket har vart svååårt, speciellt när han häller ut allt han har i glaset... Så onödigt kan jag tycka.. Men vill ju inte bli arg på honom & sen inte träffa honom förrän på söndag igen..

Lämnade iaf 2 superglada barn, som pussade & kramade mig & jag pussade på lite extra idag.. Herrejisses vad jag kommer sakna dom! 3 nätter.. ja det är lääänge! "/

Men jag ska ha kul, vi ska ha kul! Det är ett roligt gäng jag åker med & jag är glad över att göra detta, jag & Martin behöver det.. ja sakna varann & så vet ni! Detta kommer vara nyttigt, för alla 4! :D Tar med mig stora kameran, så många kort kommer komma upp, va så säkra! :D

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe & kika runt lite på olika bloggar & sen ska jag ta mig det där badet jag har längtat efter. :)

Ha en bra helg alla! Det kommer vi ha! :)



2 av 4 tjejer som jag ska åka med. TJOHO! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha det så himla kul och skönt och gör inget som inte jag skulle ha gjort :) Kraaam!! <3

2012-03-08 @ 10:28:34
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0