Inte ok..

Hejsan.. ursäkta min dåliga update här.. känner mig inte bra, på många plan & håller på & fightas med olika omen i mitt liv, med mig själv i största fall. Vill som vanligt inte skriva för mycket här.. men mitt psyke är inte på topp & jag måste ransaka mig själv & komma på VAD jag ska göra för att må bra..

Vill helst av allt bara ligga i sängen, men håller mig uppe med hjälp av min underbara man & mina enormt vackra barn, utan dom vore jag ingenting..

Ska snart göra mig klar för färd hem till min fina moster, för lite lunch date. Det kommer göra gott för både henne & mig..

Återkommer, med bildutmaningen om inte annat.. See you & hoppas mina läsare stannar kvar trots min frånvaro. Funderar på att byta blogg så vissa inlägg kan låsas.. för låsa den helt vill jag inte..

Men men, har en del annat jag måste slåss med först.. Vi kanske ses!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tänker på dig och hoppas du kommer till insikt. Byt till bloggplatsen, där kan du låsa enskilda inlägg..

2012-03-01 @ 19:30:25
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Hoppas att du kommer tillbaka på banan snart. Svackor är tungt att gå igenom men du har ju världens finaste familj vid din sida :-)

2012-03-01 @ 20:16:26
Postat av: Camilla

Eller så skaffar du en sidoblogg som du lösenskyddar och länkar till från din vanliga när du skrivit.



Du vet att jag finns om du vill prata. Gå ut och äta snart. Det behöver vi!!



Stor kram <3

2012-03-01 @ 21:05:09
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Carro

:( kram <3

2012-03-02 @ 16:06:38
URL: http://carrosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0