Perfekt helg!

Söndagen är kommen & det är dags för jobb snart igen... bara 3 dagar dock & sen är det dags för en härlig weekend i sälen med underbara kollegor! :D

Vår helg har vart perfekt! I fredags var vi samlade kl 14 hela familjen. Vi åkte & matade ankorna inne i stan, tvättade av bilen & åkte & köpte fredagsmys!







På kvällen ritade barnen, vi åt tacos & så kikade vi på minuten, på Ettan.. superkul ju! :D Vi kikade på film när barnen somnat. Martin somnade i mitt knä, som vanligt.. börjar bli van, efter snart 8 år.. HAHA!



I lördags fick jag sova till 7.30.. så underbart. Då kom familjen upp & ville ha ner mig till frukosten. Älskar att äta frulle på helgerna.. kan sitta länge & njuta & dricka kaffe, så härligt! Vi slappade lite, löste hela mellokrysset, med hjälp av svärisarna såklart & grejade lite här hemma, sen så packade vi in oss i bilen & drog mot huvudstaden. Vi hamnade på Söder, käkade lite flottiga burgare & promenerade i stan. Fan så mycket folk.. skulle lätt kunna sitta en hel dag & bara titta på alla människor.. Satt 3 killar bredvid oss på BK, i 20 årsåldern, dom pratade likadannt, lät lika, lika kläder, samma frilla & samma kläder typ.. ja ni förstår.. haha.. Kände man sig som en bonde! ;P

  





Tog oss till Katarina kyrkan & besökte lite gravplatser som vi alltid velat se, en sak från vår lista vi kan checka av. :)



Bland dom bästa artisterna genom tiderna, helt klart!!



Mäktig kyrka!



Jag & mina finaste skatter!

Vidare sen till Sumpan & lille Benjamin som blev 1 år igår.. shit va tiden går alltså!  Gott fika & trevligt sällskap!



Finaste 1 åringen! :D

Vi drog oss hemåt vid 17 tiden tror jag. Gjorde en goood kyckling gratäng som gick supersnabbt, kikade på mello, tillsammans med Fred & Linda.. genom sms.. hu, kan dom inte bo häääär.. :( Gick & la oss ganska tidigt..

Idag har vi vart hemma, haft tvättstuga, tvättat bilen, vart ute & lekt i timmar, kikat på vasaloppet, jag har tagit en lååångpromenad, sovit middag med Noel & bara vart här hemma.

Helt klart en perfekt helg! Behövdes här hemma, nu ska jag & älskling se på Så Ska Det Låta, sen får vi se om det kanske blir en film? Jag är trött..

Hoppas ni haft det bra & är krya.. Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina bilder. Låter som en toppenskön helg. Mata änder måste vi nog också göra nåt tag. Det var superlängesen.



Visste ni vart Cornelius gravsten stod eller fick ni gå runt och leta på kyrkogården? :)



Ha en fin dag min fina! Kram!

2012-03-05 @ 11:07:48
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0