Sista dagen

Halloj! Sista dagen & kvällen närmar sig här i fjällstugan! Idag har vi åkt skidor, samma rutt som igår & 1 mindre vurpa än igår.. Jag & Pia har nyss kommit in efter en timmes promenad & dom andra har åkt ännu mera skidor & är nu inne i byn & lämnar tillbaka skidorna som vi hyrde!

I förmiddags var det superfint väder & när vi kom hem från skidturen så solade vi på altanen, nu är det snöstorm! :)

Vi får mysa inne & ikväll blir det mello & Gunillas flygande jacob! :) Lite vin & massa skratt!

Jag saknar min familj ända in i benmärgen, men imorgon så ses vi igen & jag längtar så! Ser inte framemot bilfärden hem.. Får väl sova hela vägen kanske? ;)

Nu ska jag lägga mig på rygg i soffan & läsa en tidning.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du är tankad med massa ny energi nu. :)

2012-03-11 @ 22:10:09
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0