Syskon bus!

Idag gott folk så har våra barn testat alla gränser som går att testa. Jag har aldrig vart med om maken, vart får som all energi ifrån! Önskar tusen ggr om att jag & min man hade tålamod så det räcker till till detta, men kan ärligt säga att det inte alla ggr finns så mycket tålamod som man önskar sig..

Jag är helt paj nu ikväll & jag undrar hur vi ska göra imorgon för att det ska gå bättre då! Vi får tillbringa dagen ute helt enkelt, jag tänker ibland när dom är som mest intensiva, bor vi för litet? Det blir ju inte stort när vi bor på ca 90 kvm delat på 2 plan..

Ja nu sover dom iaf & jag känner mig lite dålig som inte orkat gå igenom alla duster som den mest tålamods braiga mamman..

Ny dag imorgon, nya tag & nya utmaningar!

Btw. Jag mår lite bättre från att ha vart helt under isen ett tag börjar jag ta mig uppåt & saker & ting går åt rätt håll igen, sakta men jävligt säkert! ;)

Go' kväll!


Kommentarer
Postat av: Mahlin

Tror inte det hjälper att bo större faktiskt.

Vi har bott på 130 kvm och nu bor vi på 85, det är samma lika :)

Hoppas att den här dagen blir bättre för er.

2012-03-18 @ 08:12:11
Postat av: Camilla

Tror inte heller det beror på boendet. En sån dag helt enkelt :)



Fina barnen då!! :)

2012-03-18 @ 09:14:38
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag förstår dig, oändligt! Tålamodet sträcker sig inte hur långt som helst och man får återigen påminna sig om, att man inte är mer än människa. Liam är inne i en grym period nu och ibland vill man bara dra något gammalt över sig.. :)

2012-03-18 @ 14:40:20
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0