Vi har det bra!

Vi har det fint här borta! Stugan är underbar & det ligger så fint! Massa snö, skratt, snack & god mat! Så härligt med andra ord!

Vi håller nu på & eldar i badtunnan inför ikväll & behöver jag säga att vi har det underbart?

Saknar såklart min familj, men dom har det bra & jag har det bra & snart ses vi igen! :)

Åkte 4 km längdskidor idag, jag har inte åkt på typ 20 år, men det gick, 3 vurpor senare med en massa mutter så klarade jag det! :) jobbigt som tusan! Kände mig som Stig-Helmer.. ;)

Nu ska jag sätta på lite kaffe, hörs snart igen! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt det låter och ser ut på bilden. Det är du värd. Njut nu och kom hem som en ny människa. Kraam!!

2012-03-09 @ 21:56:18
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0