Många känslor!

Många känslor i kroppen just nu! En extrem saknad, en längtan utan dess like, förtvivlan & en glädje som en härlig topping!

Efter en helg med dom 2 mest fantastiska människorna i vårt liv så är det så jag känner just nu!

Lever kvar med dom, samtidigt som jag är hemma & allt är "som vanligt" önskar av hela mitt hjärta, min kropp & min själ att dom bodde nära oss igen! Att vår vardag var deras! Spontan fika, shopping, pub rundor, träning, middagsbjudningar & allt som fanns då, när dom bodde här!

Det sista som överger människan är hoppet säger dom.. Men just nu längtar jag bara tills vi ses igen!

Älskar er, Fred & Linda! <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tänk såhär. Om ni bodde nära skulle ni inte sakna på samma sätt och då kanske ni inte skulle haft samma relation? När ni väl ses nu så uppskattas det kanske så mycket mer? En tanke bara. Men jag förstår självklart att du vill ha hit dem. Missförstå mig inte :)



Se bara på oss två. Vi bor ju ändå hyffsat nära men ändå är vi rätt dåliga på att ses bara sådär. På spontanfikor och dylikt. Bli bättre på det kanske?



Kram på dig babe. Förresten så efterlyser jag bilderna du pratade om i föregående inlägg.

2012-05-07 @ 22:37:25
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Linda

Darling! Vi saknar er också, så tomt hemma när ni åkte :( Som sagt: nu är allt som vanligt igen med allt vad det innebär, men man går mest runt och saknar..... Vi var ju hemskt duktiga på att ses förr, när vi bodde nära varandra och det är jobbigt att inte alltid kunna ha det så.

Älskar er med! Kraaaaaam!

2012-05-08 @ 09:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0