Ledig dag!

Hej! Najs att vara ledig så här mitt i veckan! 2 dagar kvar sen är det helg & denna helg har vi så roliga saker inplanerade! Längtar så mycket! :)

Jag & Noel är hemma.. Vi myser just nu i soffan & tittar på pippi! Var ute 2 timmar på förmiddagen.. Lekte i en lekpark & njöt av solen! Lina går i skolan till kl 13, sen ska hon med kompisarna på miniorerna. Roligt för henne, så hämtar henne 14.30.

Vi går nog ut lite tidigare, när vi hämtat henne ska vi hem & pyssla ihop en farsdags present! Vi har stora planer, jag & kidsen! Sen fyller han ju år på måndag oxå, min älskling! Så han kommer vara i centrum några dagar! ;)

Efter middagen ska jag & Lina in till stan
& köpa present till lillebror. :)

Nu ska jag kramas med min lilla kille, som btw har kalsonger på sig & är super duktig att gå på pottan! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0